maandag 26 oktober 2009
Geslaagde Concept Heden (Binh)
Bol.com
Het bedrijf is in 1999 gestart en heeft momenteel twee miljoen klanten. Bol.com is daarmee de succesvolste op het gebied van online verkoop van mediaproducten en is ook nog eens de grootste internetwinkel van Nederland. Bol.com heeft ook verschillende prijzen gewonnen, zoals bijvoorbeeld ‘beste webwinkel’ in 2006. Wat de webwinkel zo populair maakt is dat men vanuit zijn stoel met goede service mediaproducten tegen internetprijs kan kopen. Bovendien zorgt Bol.com voor veilig betalen, garantie en thuisbezorging van de bestelde producten.
Het concept Bol.com zou nooit goed tot zijn recht zijn gekomen zonder de huidige ontwikkeling van internet. Internet staat wat dat betreft gelijk aan gemak bij het fenomeen thuiswinkelen en staat als maxitrend ten grondslag van de microtrend Bol.com. De technolisering is in dit geval de megatrend.
Een andere optie is dat thuiswinkelen de maxitrend zou zijn. Hier hoort de megatrend gemaksmaatschappij bij.
http://www.bol.com/nl/m/service/over-bol-com/index.htmlhttp:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten